Aktywnie pozyskuję klientów i pokazuję, jak to efektywnie robić, od ponad 25 lat.
Przez ten czas wiele się zmieniło. Kiedyś działały ulotki i wizytówki. Dziś taką wizytówką są profile w social mediach, a sprzedaż, to już nie akwizycja i bieganie po domach.
90% biznesów przeniosło się ze sprzedażą do kanału on-line, a to oznacza, że w tym kanale każda branża znajdzie swojego odbiorcę.
Dziś sprzedaż dzielimy na dwa segmenty:
1. sprzedaż w stylu allegro – ciągła walka ceną,
2. sprzedaż relacyjna – budowanie wiarygodnej marki, klienci kupują sami i zadowoleni zarekomendują!
Ja jestem zagorzałym zwolennikiem pkt 2 🙂
Nie lubisz sprzedaży? Nie sprzedawaj! Pozwól klientowi, aby sam od Ciebie kupił. Poznaj najnowsze trendy sprzedażowe i z łatwością zastosuj je u siebie.