Na warsztacie wskażę Ci konkretne działania dotyczące:
🔎 tego, co zrobić, aby popełnić, jak najmniej błędów, bo wszystkich nie wyeliminujesz, ale zapewniam Cię, że są takie, o których mało przedsiębiorców myśli, a one mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami finansowymi i operacyjnymi.
🔎 o tym, jak stworzyć oferty, które będą przyciągające, a klienci będą z nich korzystać, a nie marudzić lub „chować się” przed Tobą 😉 nie odbierając telefonów, czy nie odpisując na maile. Nie będę jednak opowiadać Ci biznesowych bajek w stylu: „zarobisz milion w tydzień!” Na to nie licz 😀
🔎 planowania rozmów z klientami, tak aby były efektywne, a nie stracone.
🔎 tego, jak zaplanować szablon, abyś nie musiał ciągle spędzać godzin na tworzeniu różnych ofert, bo czas to pieniądz. Każda Twoja godzina spędzona nad ofertą to godzina lub kilka, a nawet kilkanaście godzin, za które klient Ci nie zapłaci. Dbaj o swój czas.
Aby Twoja konwersja była 50% , 80% procent wyższa.
Pamiętaj – biznes to sprzedaż. Są branże, gdzie konwersja nigdy nie przekroczy 5%, ale to branże gdzie sprzedaż nie jest wysokomarżowa np. popularne zabawki dla dzieci czy artykuły chemiczne, czasem nawet branża modowa. Jednak mając oferty własnych produktów lub usług, konwersje mogą osiągać nawet i 80%. Nawet jeżeli nie lubisz sprzedaży, obawiasz się rozmów z klientami, to mam sprawdzone sposoby na sprzedaż bez sprzedawania i skuteczne zamykanie rozmów, które pomogły już setkom moich klientów.
Ale, do „tanga potrzeba dwojga”, więc jeżeli chcesz nie martwić się o sprzedaż, to Twoje zaangażowanie w nowoczesne techniki tworzenia i mówienia o własnym biznesie, jest wręcz wymagana, nawet jeżeli zlecisz to potem handlowcom czy ekspertom od sprzedaży. Aby móc analizować dochodowość kanałów i procesów sprzedaży czy marketingu, musisz je znać 😉