fbpx

Biznesowe Case Study 

ODBIERZ BEZPŁATNY DOSTĘP

✦ Jeżeli Twoi klienci zwlekają z podjęciem decyzji zakupowej. 

✦ Jeżeli nie wiesz czemu, klienci nie reagują, na Twoje oferty.

✦ Jeżeli Wasze rozmowy przeciągają się w nieskończoność.

✦ Jeżeli nie wiesz jak rozwiewać obiekcje klientów związane z kryzysem.

✦ Jeżeli zależy Ci na dotarciu do nowych klientów, w najbardziej efektywny sposób, dostosowany do Twojej branży.

✦ Jeżeli planujesz otworzyć biznes lub wprowadzić nowe produkty lub usługi. 

To koniecznie powinieneś odwiedzić mnie na tych bezpłatnych wydarzeniach. 

Rozmowa z klientem to proces. Procesem jest również cała sprzedaż. 

Dziś, kiedy na półkach sklepowych, czy ofertach usługowych, aż kipi od nadmiaru towarów, klienci szukają najlepszych dla siebie rozwiązań.

Będę z Tobą szczera w 2 najważniejszych strategicznych punktach potrzebnych do skalowania biznesu. 

  1. To, że Tobie się wydaje, że masz najlepszy produkt lub usługę na rynku, nie wystarczy, aby przekonać do jej zakupu klienta.
  2. Jeżeli myślisz, że w dzisiejszych czasach, klient po prostu przyjdzie i kupi, to nie mając w swojej ofercie, produktów pierwszej, natychmiastowej potrzeby, możesz na niego długo czekać.

Jest jednak sposób na to, abyś skutecznie przeprowadzał 80% swoich biznesowych rozmów. 

Poznaj proces, który wykorzystują najbardziej zaprawieni w boju negocjatorzy, zadawania pytań, zbijania obiekcji już na wstępie rozmowy i skutecznego zamykania kontraktów sprzedażowych. Tego nauczyłam się, negocjując milionowe kontrakty, przez ponad 20 lat. Początki nie były łatwe. Jednak, gdy uświadomiłam sobie, jakie popełniam błędy w rozmowach z klientami, moje wyniki wzrosły do 150% zakładanych planów. Co ciekawe, te błędy były naprawdę minimalne. Wystarczyło wprowadzić kilka elementów. 

Chcesz je poznać? Zapraszam na 3 wydarzenia online: 1, 8, 15 października o godzinie 19.00. 

To cykl 3 bezpłatnych webinarów, na których poznasz najczęstsze przyczyny obiekcji klientów, dowiesz się jak sobie z nimi szybko poradzić i jak skutecznie zwiększyć konwersję sprzedaży, czyli zamykać z sukcesem, przynajmniej 7 na 10 rozmów. 

Bądź ze mną na żywo i odbierz mój poradnik "Strategia Sprzedaży" w pigułce.
Nagrania z webinarów będą dostępne tylko 2 dni.

1 PAŹDZIERNIKA 19.00

Otrzymasz 5 przykładów na zbijanie obiekcji oraz odpowiem na pytania:

✦ Skąd się biorą obiekcje i czy mamy na nie wpływ?

✦ Jak zaplanować rozmowę z klientem? I jak się do niej przygotować?

✦ Jak szybko zweryfikować obiekcje i umiejętnie na nie odpowiadać? Przykłady.

✦ Jak „długo” przypominać się klientowi i kiedy odpuścić?

8 PAŹDZIERNIKA 19.00

Otrzymasz 5 przykładów skutecznych pytań sprzedażowych oraz odpowiem:

✦ Dlaczego klienci nie są z nami szczerzy i jak możemy to zmienić?

✦ Jak zadawać pytania, żeby nie być wścibskim, a zaangażować klienta do otwartej rozmowy?

✦ Gdzie szukać odpowiedzi na potrzeby naszej grupy docelowej?

✦ Co ma POTĘŻNY wpływ na decyzję zakupową klienta? 

15 PAŹDZIERNIKA 19.00

Dlaczego klient ma kupić właśnie od Ciebie?

Czyli o języku korzyści, nie tylko w rozmowach sprzedażowych, a również w ofertach.

✦ Dlaczego język korzyści jest kluczem do skutecznej rozmowy sprzedażowej?

✦ Jak go wykorzystać i wyprzedzić konkurencję?

✦ Z jakich elementów powinna składać się przyciągająca oferta?

✦ I dlaczego w rozmowie z klientem, Twoje zdanie jest najmniej ważne, czyli przewrotnie o komunikacji i technikach wpływu społecznego? 

Zapraszam

Przedsiębiorców

Ale również:

Dyrektorów Sprzedaży 

Handlowców 

„Etatowców” z własnym biznesem lub takich, którzy myślą o jego założeniu

Freelancerów

Wolnych zawodów

Jeszcze Cię nie przekonałam?

Dlaczego ten temat jest ważny?

Może pomyślisz teraz, że zwariowałam. Zapewniam Cię, że nie 😀 Po ponad 20 latach pracy z działami handlowymi i z przedsiębiorcami wiem, że: 

🔎 nie wszystkie rozmowy będą zakończone sukcesem, co nie oznacza, że będą porażką! Dla mnie to zawsze nowe doświadczenie.

🔎 nie można dać się „zmanipulować”,

🔎 czasem trzeba być twardym, a czasem, zwyczajnie – odpuścić, 

🔎 nie rzucaj się na każdą metodę pozyskania klienta, dopóki nie sprawdzisz, która działa, 

🔎 wcale nie musisz mieć setek spotkań w miesiącu, choć prawdą jest, że sprzedaż to matematyka, ale warto poznać proces, który da Ci jakość, a nie tylko ilość, spotkań,

🔎 każde spotkanie z klientem, powinno być wcześniej dobrze przemyślane, 

🔎 a klient nie kupi nic od kogoś, komu nie ufa.

Zobacz co inni piszą o moich webinarach:

Jeżeli właśnie teraz stoisz w miejscu i nie wiesz co dalej, to na co czekasz?

Kim jestem?

Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 25 lat.

Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży.

Zarządzałam zespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm. 

Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą. 

Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży.  

Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, techniki wpływu i komunikację, obsługa klienta na najwyższym poziomie, to mój konik. 

Doświadczyłam już skutków kryzysu w 2008 roku. Zebrałam solidną dawkę praktyki, jak sobie poradzić ze skutkami gospodarczego paraliżu. 

Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwanie dla klientów z wielu branż, nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze towarzyszy mi zawsze etyka. 

Relacje w biznesie – to dla mnie priorytet.

Uwielbiam pracę z drugim człowiekiem.  

Pomogłam już prawie 1000 przedsiębiorcom znaleźć ich drogę do poukładanego, spokojnego i dochodowego biznesu. Stworzyłam dla nich strategię sprzedaży, która pozwoliła im nie martwić się o pieniądze. Dała im również czas dla rodziny i rozwój ich pasji.

Mówią o mnie „przesympatyczny strateg wyjadacz”!

To prawda – w technikach sprzedaży i opracowaniu strategii jestem mistrzem 🙂

Więcej informacji o moim doświadczeniu oraz zdobytych nagrodach i wyróżnieniach, znajdziesz na moim profilu na Linkedin, który posiadam od 2015 roku. 

Dołącz do mnie!

Mila Dubiela

Akredytowany Trener Biznesu, Strateg, Mentor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

✉ czesc@miladubiela.pl

☏ 606 838 269