fbpx

KURS ON-LINE

Mistrz Komunikacji.
Umiejętnie rozmawiaj z klientami i z sukcesem zamykaj sprzedaż.

Jak Cię widzą i słyszą, tak od Ciebie kupują lub nie kupują

✔ Codziennie publikujesz posty w social mediach, ale masz małe zaangażowanie pod swoimi artykułami?

✔ Piszesz bloga, ale Twoja społeczność nie poleca publikacji?

✔ A może codzienne wymyślanie nowego tematu, przyprawia Cię o ból głowy?

✔ Brakuje Ci nowych inspiracji?

✔ Nie masz pojęcia, jak przyciągnąć na swoją stronę www czy fanpage, większą ilość klientów?

✔ A może masz tremę przed rozmowami handlowymi? Boisz się twardych negocjacji?

✔ Nie możesz poradzić sobie z trudnymi rozmowami z klientami o cenie Twojego produktu/usługi?

✔ Klienci nie oddzwaniają i przeciągają zamknięcie sprzedaży?

✔ Drżysz na myśl o zimnych telefonach? 

Ten kurs szczegółowo przeprowadzi Cię przez wszystkie etapy rozmowy z klientem, od badania potrzeb, wykorzystania języka korzyści, po umiejętne i bezbolesne zbijanie obiekcji klienta. 

Otrzymasz szczegółowy planer z aż 100 pomysłami na publikacje, tak abyś, mógł od razu wdrożyć je na swoich profilach społecznościowych.

Wskażę Ci konkretne przykłady na otwartą i jasną komunikację z klientem.

Jeżeli nie lubisz rozmów handlowych, po moim kursie, wdrożysz odpowiednie techniki i będziesz zamykał sprzedażą nawet 80% rozmów.

Pokażę Ci jak szybko i prosto zaplanować treści.

Wskażę Ci chwytliwe tipy na zaangażowanie Twojej społeczności.

Obejrzyj krótki wstęp do kursu

KURS ON-LINE

Mistrz Komunikacji.
Umiejętnie rozmawiaj z klientami i z sukcesem zamykaj sprzedaż.

Co otrzymasz w kursie?

ponad 160 minut 

nagrań video 

prawie 60 slajdów prezentacji

ponad 60 stron 

dodatkowych materiałów

Czego dowiesz się z kursu?

Wstęp – Dlaczego komunikacja ma wpływ na Twoją konwersję sprzedaży? 

Lekcja 1 – Jak być wiarygodną marką? 

Lekcja 2 – Ty i komunikacja, czyli dlaczego przekonania mogą zabić Twój biznes?

Lekcja 3 – Obiekcje a biznes, czyli jak nie słuchać wewnętrznego chochlika i nie bać się rozwijać biznes?

Lekcja 4 – Mów tak, aby chcieli Cię słuchać.

Lekcja 5 – Badanie potrzeb, czyli co tak naprawdę chce usłyszeć Twój klient?

Lekcja 6 – Zbijanie obiekcji, czyli dlaczego klienci nie odbierają telefonów lub rezygnują z zakupów? 

Lekcja 7 – Nowoczesne Techniki Sprzedaży.

Lekcja 8 – Social Selling, czy naprawdę jest tak ważny w komunikacji? 

Lekcja 9 – Dlaczego lubimy słuchać opowieści, czyli storytelling w komunikacji.

Lekcja 10 – Co klient powinien usłyszeć, aby zdecydował się na zakup, czyli język korzyści.

Lekcja 11 – Jak stworzyć przyciągający nagłówek?

Lekcja 12 – „Ale o czym ja mam pisać”, czyli pomysły na publikację treści.

Lekcja 13 – Jak badać zadowolenie klientów?

Lekcja 14 – Jak nie tracić potencjału sprzedażowego, czyli profesjonalna obsługa klienta. 

Podsumowanie

Mistrz Komunikacji.
Umiejętnie rozmawiaj z klientami i z sukcesem zamykaj sprzedaż.

BONUSY DO TEGO SZKOLENIA

Planer komunikacyjny - czyli o czym pisać i mówić w komunikacji z klientami.
12 stron konkretnych przykładów.
Wartość bonusa 221 zł.

Zakupowa mapa zachowań i myśli Twojego klienta.
8 stron wskazówek, co zrobić, żeby klient kupił od Ciebie.
Wartość bonusa 149 zł.

Przykłady i ćwiczenie - badanie potrzeb, a sztuka zadawania pytań.
Wartość bonusa 49 zł.

Przykład ankiety do samodzielnego przygotowania.
Wartość bonusa 49 zł.

Język korzyści - check lista z przykładami.
Wartość bonusa 29 zł.

Kurs Mistrz Komunikacji 

5 BONUSÓW 

Planer komunikacyjny

Zakupowa mapa zachowań Twojego klienta

Check-listy: badanie potrzeb, język korzyści, ankieta

Kim jestem?

Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 25 lat.

Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży.

Zarządzałam zespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm. 

Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą. 

Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży.  

Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, techniki wpływu i komunikację, obsługa klienta na najwyższym poziomie, to mój konik. 

Doświadczyłam już skutków kryzysu w 2008 roku. Zebrałam solidną dawkę praktyki, jak sobie poradzić ze skutkami gospodarczego paraliżu. 

Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwanie dla klientów z wielu branż, nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze, towarzyszy mi, zawsze etyka. 

Relacje w biznesie – to dla mnie priorytet.

Uwielbiam pracę z drugim człowiekiem.  

Pomogłam już prawie 1000 przedsiębiorcom znaleźć ich drogę do poukładanego, spokojnego i dochodowego biznesu. Stworzyłam dla nich strategię sprzedaży, która pozwoliła im nie martwić się o pieniądze. Dała im również czas dla rodziny i rozwój ich pasji.

Mówią o mnie „przesympatyczny strateg wyjadacz”!

To prawda – w technikach sprzedaży i opracowaniu strategii jestem mistrzem 🙂

Więcej informacji o moim doświadczeniu, znajdziesz na moim profilu na Linkedin. 

Dołącz do mnie!

 

Mila Dubiela

Akredytowany Trener Biznesu, Strateg, Mentor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 czesc@miladubiela.pl

 606 838 269