Obejrzyj krótki wstęp do kursu

KURS ON-LINE

Co otrzymasz w kursie?

ponad 160 minut 

nagrań video 

prawie 60 slajdów prezentacji

ponad 60 stron 

dodatkowych materiałów

Czego dowiesz się z kursu?

Wstęp – Dlaczego komunikacja ma wpływ na Twoją konwersję sprzedaży? 

Lekcja 1 – Jak być wiarygodną marką? 

Lekcja 2 – Ty i komunikacja, czyli dlaczego przekonania mogą zabić Twój biznes?

Lekcja 3 – Obiekcje a biznes, czyli jak nie słuchać wewnętrznego chochlika i nie bać się rozwijać biznes?

Lekcja 4 – Mów tak, aby chcieli Cię słuchać.

Lekcja 5 – Badanie potrzeb, czyli co tak naprawdę chce usłyszeć Twój klient?

Lekcja 6 – Zbijanie obiekcji, czyli dlaczego klienci nie odbierają telefonów lub rezygnują z zakupów? 

Lekcja 7 – Nowoczesne Techniki Sprzedaży.

Lekcja 8 – Social Selling, czy naprawdę jest tak ważny w komunikacji? 

Lekcja 9 – Dlaczego lubimy słuchać opowieści, czyli storytelling w komunikacji.

Lekcja 10 – Co klient powinien usłyszeć, aby zdecydował się na zakup, czyli język korzyści.

Lekcja 11 – Jak stworzyć przyciągający nagłówek?

Lekcja 12 – „Ale o czym ja mam pisać”, czyli pomysły na publikację treści.

Lekcja 13 – Jak badać zadowolenie klientów?

Lekcja 14 – Jak nie tracić potencjału sprzedażowego, czyli profesjonalna obsługa klienta. 

Podsumowanie

CENA REGULARNA 399 zł

Dodatkowe materiały i ćwiczenia

Badanie potrzeb, a sztuka zadawania pytań.

Przykład ankiety do samodzielnego przygotowania.

Język korzyści - check lista z przykładami.

Planer komunikacyjny - czyli o czym pisać.

Zakupowa mapa myśli Twojego klienta.

Prezentacja

CENA REGULARNA 399 zł

KAŻDY Z KURSÓW MOŻESZ WYKUPIĆ ODDZIELNIE LUB

SKORZYSTAĆ Z PROMOCJI, 

55% TANIEJ W PAKIECIE Z

★  Mistrzem Prospectingu 

★  Mistrzem Negocjacji i Technik Sprzedaży 

oraz 

z 3 dodatkowymi webinarami:

5 powodów dlaczego klienci nie kupują?

5 różnic w pozyskaniu klienta w social mediach.

5 kluczowych elementów sprzedaży on-line.

 

Cena regularna 1 794 zł.

Wszystkie kursy dostępne są na platformie szkoleniowej.

Natychmiast po zakupie otrzymasz dostęp z hasłem na adres mail.

Sprawdź folder „spam”.

W razie pytań pisz na czesc@miladubiela.pl

Kim jestem?

Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 25 lat.

Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży.

Zarządzałam zespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm. 

Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą. 

Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży.  

Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, techniki wpływu i komunikację, obsługa klienta na najwyższym poziomie, to mój konik. 

Doświadczyłam już skutków kryzysu w 2008 roku. Zebrałam solidną dawkę praktyki, jak sobie poradzić ze skutkami gospodarczego paraliżu. 

Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwanie dla klientów z wielu branż, nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze, towarzyszy mi, zawsze etyka. 

Relacje w biznesie – to dla mnie priorytet.

Uwielbiam pracę z drugim człowiekiem.  

Pomogłam już prawie 1000 przedsiębiorcom znaleźć ich drogę do poukładanego, spokojnego i dochodowego biznesu. Stworzyłam dla nich strategię sprzedaży, która pozwoliła im nie martwić się o pieniądze. Dała im również czas dla rodziny i rozwój ich pasji.

Mówią o mnie „przesympatyczny strateg wyjadacz”!

To prawda – w technikach sprzedaży i opracowaniu strategii jestem mistrzem 🙂

Więcej informacji o moim doświadczeniu, znajdziesz na moim profilu na Linkedin. 

Dołącz do mnie!

 

Mila Dubiela

Akredytowany Trener Biznesu, Strateg, Mentor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 czesc@miladubiela.pl

 606 838 269