Pewnie nie raz miałeś sytuację, że po kilku minutach rozmowy z klientem, odnosiłeś wrażenie, że znacie się długie miesiące.
Innym razem zupełnie nie grało tzw. „flow” między Tobą, a Twoim klientem, czy kontrahentem. Nie rozumieliście się. Klient miał dziwne pretensje, a Ty zupełnie nie wiedziałeś dlaczego.
O tym, dlaczego nasze rozmowy sprzedażowe, czy negocjacje, są zamykane z sukcesem decyduje wiele czynników. Na wiele z nich masz wpływ.
To typy naszej osobowości. To właśnie one decydują o powodzeniu rozmów handlowych.
Rozróżnienie osobowości naszych odbiorców i dostosowanie odpowiednich technik wpływu społecznego spowoduje, że Twoja sprzedaż nie będzie już przyprawiać Cię o ból głowy.
✔ Często ulegasz klientowi, gdy ten prosi o rabat?
✔ Na słowa, „za drogo, oj za drogo”, dostajesz dreszczy i szybko obniżasz cenę, aby klient nie zrezygnował?
✔ Nie masz argumentów, aby przekonać klienta do zakupu droższego produktu?
✔ Nie wiesz, jak często należy przypominać klientowi o Twojej ofercie?
✔ Masz problem z umawianiem spotkań?
✔ Klienci nie oddzwaniają i przeciągają zamknięcie sprzedaży?
W kursie otrzymasz przykłady na zastosowanie, od początku rozmowy z klientem, odpowiednich pytań, które wyeliminują obiekcje klienta.
Po moim kursie nie będziesz miał żadnego problemu z obroną ceny Twojego produktu/usługi, z identyfikacją potrzeb klienta, zbijania jego cenowych obiekcji, dostosowania oferty i sprzedania jej w krótkim czasie. Zapewniam Cię – To jest realne!