fbpx

KURS ON-LINE

Mistrz Negocjacji i Technik Sprzedaży - nowoczesne reguły wpływu społecznego do wykorzystania w ofertach sprzedażowych, marketingu i reklamie

Pewnie nie raz miałeś sytuację, że po kilku minutach rozmowy z klientem, odnosiłeś wrażenie, że znacie się długie miesiące.

Innym razem zupełnie nie grało tzw. „flow” między Tobą, a Twoim klientem, czy kontrahentem. Nie rozumieliście się. Klient miał dziwne pretensje, a Ty zupełnie nie wiedziałeś dlaczego. 

O tym, dlaczego nasze rozmowy sprzedażowe, czy negocjacje, są zamykane z sukcesem decyduje wiele czynników. Na wiele z nich masz wpływ. 

To typy naszej osobowości. To właśnie one decydują o powodzeniu rozmów handlowych.

Rozróżnienie osobowości naszych odbiorców i dostosowanie odpowiednich technik wpływu społecznego spowoduje, że Twoja sprzedaż nie będzie już przyprawiać Cię o ból głowy. 

✔ Często ulegasz klientowi, gdy ten prosi o rabat?

✔ Na słowa, „za drogo, oj za drogo”, dostajesz dreszczy i szybko obniżasz cenę, aby klient nie zrezygnował? 

✔ Nie masz argumentów, aby przekonać klienta do zakupu droższego produktu?

✔ Nie wiesz, jak często należy przypominać klientowi o Twojej ofercie?

✔ Masz problem z umawianiem spotkań?

✔ Klienci nie oddzwaniają i przeciągają zamknięcie sprzedaży?

W kursie otrzymasz przykłady na zastosowanie, od początku rozmowy z klientem, odpowiednich pytań, które wyeliminują obiekcje klienta. 

Po moim kursie nie będziesz miał żadnego problemu z obroną ceny Twojego produktu/usługi, z identyfikacją potrzeb klienta, zbijania jego cenowych obiekcji, dostosowania oferty i sprzedania jej w krótkim czasie. Zapewniam Cię – To jest realne!

Obejrzyj krótki wstęp do kursu

KURS ON-LINE

Mistrz Negocjacji i Technik Sprzedaży - nowoczesne reguły wpływu społecznego do wykorzystania w ofertach sprzedażowych, marketingu i reklamie

Co otrzymasz w kursie?

ponad 160 minut 

nagrań video 

prawie 80 slajdów prezentacji

ponad 30 stron 

dodatkowych materiałów

Czego dowiesz się z kursu?

Wstęp – Kiedy zaczynają się negocjacje?

Lekcja 1 – Jak znane marki wywierają wpływ na nasze decyzje zakupowe?

Lekcja 2 – Dlaczego klienci nas słyszą, ale nie słuchaj? 

Lekcja 3 – 3 osobowości, czyli kim tak naprawdę jest nasz klient i jak z nim rozmawiać?

Lekcja 4 – 4 Typy klienta, czyli psychologia w rozmowach sprzedażowych.

Lekcja 5 – Klient Niebieski.

Lekcja 6 – Klient Czerwony.

Lekcja 7 – Klient Żółty.

Lekcja 8 – Klient Zielony.

Lekcja 9 – Czy trzeba być ciekawym i jak ta ciekawość wpływa na Twoją sprzedaż? Czyli badamy potrzeby.

Lekcja 10 – Komunikacja werbalna i niewerbalna, czyli jak w pierwszych 20 sekundach rozmowy wzbudzić efekt WOW.

Lekcja 11 – Jak umiejętnie zadawać pytania?

Lekcja 12 – Typy pytań.

Lekcja 13 – Przykłady pytań sprzedażowych.

Lekcja 14 – Co klient miał na myśli, czyli jak upewnić się czy dobrze rozumiemy naszego rozmówcę? Parafraza w negocjacjach.

Lekcja 15 – „Za drogo!”, czyli zbijamy obiekcję klienta.

Lekcja 16 – Techniki Wpływu Społecznego.

Lekcja 17 – Jak wykorzystać wzajemność w sprzedaży?

Lekcja 18 – Chcę być taki jak on, czyli dlaczego autorytety tak nas motywują do działania i jak je wykorzystać w rozmowach z klientem?

Lekcja 19 – Tort Bonusowy, czyli dlaczego działają na nas rabaty?

Lekcja 20 – Manipulacje, których warto się wystrzegać.

Lekcja 21 – 3 niezbędne elementy potrzebne do tego, aby klienci widzieli w Tobie profesjonalistę.

Podsumowanie

Mistrz Negocjacji i Technik Sprzedaży - nowoczesne reguły wpływu społecznego do wykorzystania w ofertach sprzedażowych, marketingu i reklamie

BONUSY DO TEGO SZKOLENIA

Przykłady technik wpływu społecznego. Negocjacje, a manipulacje w sprzedaży.
13 stron dodatkowego materiału w formacie pdf. Wartość bonusa 200 zł.

Pytania otwarte i zamknięte - ćwiczenie
5 stron dodatkowego materiału w formacie pdf. Wartość bonusa 99 zł.

Sztuka zadawania pytań.
4 strony dodatkowego materiału w formacie pdf. Wartość bonusa 99 zł.

Jak zamykać sprzedaż czyli dobre podsumowanie
4 strony dodatkowego materiału w formacie pdf. Wartość bonusa 99 zł.

3 OSOBOWOŚCI - Opis i ćwiczenie.

4 TYPY KLIENTA. Opis.

Kurs Mistrz Negocjacji i Technik sprzedaży

6 BONUSÓW 

Konkretne przykłady technik wpływu społecznego do wykorzystania w ofertach sprzedażowych i negocjacjach z klientami 

Check-listy, ćwiczenia oraz opisy osobowości klientów 

Pytania otwarte, zamknięte i parafraza w rozmowach z klientami

Kim jestem?

Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 25 lat.

Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży.

Zarządzałam zespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm. 

Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą. 

Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży.  

Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, techniki wpływu i komunikację, obsługa klienta na najwyższym poziomie, to mój konik. 

Doświadczyłam już skutków kryzysu w 2008 roku. Zebrałam solidną dawkę praktyki, jak sobie poradzić ze skutkami gospodarczego paraliżu. 

Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwanie dla klientów z wielu branż, nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze, towarzyszy mi, zawsze etyka. 

Relacje w biznesie – to dla mnie priorytet.

Uwielbiam pracę z drugim człowiekiem.  

Pomogłam już prawie 1000 przedsiębiorcom znaleźć ich drogę do poukładanego, spokojnego i dochodowego biznesu. Stworzyłam dla nich strategię sprzedaży, która pozwoliła im nie martwić się o pieniądze. Dała im również czas dla rodziny i rozwój ich pasji.

Mówią o mnie „przesympatyczny strateg wyjadacz”!

To prawda – w technikach sprzedaży i opracowaniu strategii jestem mistrzem 🙂

Więcej informacji o moim doświadczeniu, znajdziesz na moim profilu na Linkedin. 

Dołącz do mnie!

 

Mila Dubiela

Akredytowany Trener Biznesu, Strateg, Mentor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 czesc@miladubiela.pl

 606 838 269