fbpx
„70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu.”
John McKean
Nienachalna Sprzedaż
„70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu.”
John McKean
Mila Dubiela - praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu i sprzedaży
Prawie 30 lat zajmuję się zgłębianiem tajników efektywnego procesu sprzedaży i potrzeb zakupowych. Jeszcze nigdy sprzedaż nie była, z jednej strony: tak wymagająca ciągłego szlifowania nowych kompetencji, a z drugiej: równie ekscytująca, jak i zmienna. Globalne zmiany rynkowe na przestrzeni ostatnich lat wymagają od nas, nieustannego pogłębiania wiedzy i umiejętności. Nawet ja, wydawać by się mogło, wyjadacz w temacie 😊 nie spoczywam na laurach i chłonę wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży, by móc lepiej i efektywniej szkolić wszystkich, którzy mają styczność z klientem i jego decyzjami zakupowymi. Decyzjami, które Tobie, jako przedsiębiorcy, handlowcowi, doradcy, dają możliwość realizacji celów, ale również przyczyniają się do Twojego rozwoju.

Czujesz zmęczenie?

Wiecznie gasisz pożary?

Masz dość nowych problemów?

Marzysz o spokoju i stabilizacji?

By cieszyć się spokojem potrzebujesz

Sprawdzonej wiedzy, która da Ci motywację do działania.

Metod, które pomogą Ci szybko reagować na zmiany.

Konkretnych wskazówek, które możesz od razu wdrożyć.

Szlifowania kompetencji, które pozwolą Ci osiągnąć sukcesy.

Wiary w Twoje mocne strony.

Dmuchnięcia w skrzydła, gdy pojawi się zwątpienie.

Dmuchnęłam w skrzydła ponad 20 000 osobom, które skorzystały z moich szkoleń!
Zobacz ich opinie 🙂

Jakie zagadnienia poruszymy na naszych warsztatach?

1. Psychologia aktywnej sprzedaży i obsługi klienta.
2. Obiekcje klienta – jak sobie efektywnie z nimi radzić.
3. Czy cena czyni cuda, czyli dlaczego ta argumentacja zaprowadzi Cię do rezygnacji klienta lub ciągłej walki o wyniki.
4. Język korzyści w sprzedaży.
5. Techniki skutecznego zamykania sprzedaży.
6. Konflikt i konfliktowe sytuacje. Style rozwiązywania konfliktów.

Czego dowiesz się, czego nauczysz i co zaczniesz wdrażać zaraz po naszych warsztatach?

• Poznasz otwartą komunikację poprawiającą własną produktywność i minimalizującą obiekcje klienta.
• Zrozumiesz, z czego wynikają obiekcje klientów i będziesz wiedział/-a jak do nich nie dopuścić.
• Zrozumiesz, na czym polega badanie potrzeb i język korzyści w procesie sprzedaży, co znacząco wpłynie na poprawę Twoich wyników.
• Dowiesz się jak zbijać argument zwany „walką cenową”, czyli co zrobić żeby cena nie czyniła cudów.
• Przeprowadzisz analizę badań potrzeb klientów, czym zwiększysz szansę na wskazanie konkurencyjności w ofertowaniu, jako najskuteczniejszy element argumentowania.
• Poznasz najważniejsze elementy efektywnych rozmów sprzedażowych. Będziesz wiedział/-a jak zwiększyć konwersję sprzedaży.
• Nauczysz się umiejętnego wykorzystania technik negocjacyjnych i będziesz umiał/-a je zastosować w praktyce.
• Zminimalizujesz starty wynikające z wewnętrznych przekonań, które mają znaczący wpływ na decyzje zakupowe klientów.
• Uświadomisz sobie własne negatywne nawyki i przekonania w rozmowach z klientami, będziesz umiał/-a je wyeliminować.
• Zrozumiesz, z czego wynikają obiekcje klientów i będzie wiedział/-a jak do nich nie dopuścić.
• Dowiesz się skąd biorą się sytuacje konfliktowe. Będziesz potrafił/-a minimalizować konflikty oraz własne negatywne emocje.

Agenda - zobacz ile wiedzy otrzymasz!
Dzień pierwszy

Omówienie skutecznego procesu sprzedaży:
• najważniejsze determinanty w podejmowaniu decyzji zakupowych przez klientów: badanie potrzeb, budowanie relacji, komunikacja, zbijanie obiekcji, argumentacja, dosprzedaż, etyka, a perswazje i wywieranie wpływu, emocje w sprzedaży,
• strategia skutecznej sprzedaży, czyli proces zakupowy klienta od A do Z.

 

Przekonania własne
• Jak wewnętrzne przekonania wpływają na decyzje zakupowe klientów i rozmowy sprzedażowe.
• Najczęściej występujące przekonania w procesie sprzedaży.
• Jak radzić sobie z własnymi negatywnymi przekonaniami w kontaktach z klientami

Skuteczna komunikacja w rozmowach sprzedażowych.
• Co mówić, żeby klient nas usłyszał i nie tylko słuchał.
• Budowanie relacji i zaufania.
• Sztuka zadawania pytań.

 

Sukces badania potrzeb w sprzedaży, czyli co zrobić, żeby klienci kupowali
• Czemu klient ma wydać u Ciebie swoje pieniądze, czyli geneza badania potrzeb skutecznego procesu sprzedaży.
• Jak dowiedzieć się czego tak naprawdę klient od nas oczekuje.
• Jak usłyszeć, to czego nie chce nam powiedzieć, a co ma kluczowe znaczenie na jego zakupowe decyzje.
• Czemu klient ma wydać u Ciebie swoje pieniądze.

Dzień drugi

Poznaj swojego klienta

• Omówienie idealnego profilu klienta.
• Stworzenie mapy jego preferencji zakupowych.
• Stworzenie charakterystyki jego obiekcji.
• Stworzenie listy ewentualnych sytuacji konfliktowych.

Konflikt
• Struktura konfliktu.
• Czym jest konflikt w obliczu dynamicznych zmian rynkowych i jak sobie z nim radzić w relacjach z klientami.
• Style rozwiązywania konfliktu.

Trudne rozmowy
• Geneza obiekcji.
• Trudny klient czy trudne rozmowy – jak się do nich umiejętnie przygotować.
• Obiekcje klientów – jak powstają i co zrobić, żeby je minimalizować.
• Zbijanie obiekcji – proste, a skuteczne metody.
• Jak nie stracić klienta, czyli kiedy rozmawiać językiem korzyści, a kiedy szybko zamykać proces sprzedażowy.

Dzień trzeci

Język korzyści

• Czym jest język korzyści.
• Struktura języka korzyści.
• Argumentacja językiem efektów i oczekiwań.
• Przykłady na przyciągający, a nie nachalny, język sprzedaży.

 

Techniki negocjacyjne
• Najważniejsze etapy procesu negocjacji i przygotowania do rozmów negocjacyjnych.
• Podstawy strategicznego podejścia do negocjacji.
• TOP reguły wpływu społecznego w negocjacjach i rozmowach sprzedażowych.
• Relacje w negocjacjach – szanse i zagrożenia.
• Weryfikacja i eliminowanie punktów zapalnych w rozmowach z klientami.
• Jak nie dać się zmanipulować klientowi.

Co dadzą Ci moje szkolenia

Oszczędność czasu! A czas to najdroższa waluta świata! Nie musisz szukać sprawdzonych rozwiązań, bo ja już je przetestowałam na sobie, na swoim doświadczeniu, w moim biznesie i wiem, co daje wymierne korzyści, a co warto odpuścić.

Wiarę w swoje możliwości. Udowodnię Ci, że masz wystarczające zasoby do zmiany czy to sposobu pozyskania klientów, czy też zarządzania swoimi zespołami. Pokażę Ci na przykładach, jak wykorzystać swoje mocne strony i szanse z nich płynące, a jak mądrze pracować nad zagrożeniami i minimalizować ich skutki. Bo nic nas tak nie uspokaja, jak wiedza o przyczynach i ewentualnych skutkach. Wtedy działamy rozsądnie, a nie chaotycznie. 

Ponad 50 metod i narzędzi na obu szkoleniach! To wiedza, którą gromadziłam przez kilkanaście lat i specjalnie dla Ciebie wybrałam tylko te, które przynoszą efekty, ale również nie będą sprawiać Ci większych problemów.

Oprócz oszczędności czasu, zaoszczędzisz pieniądze, bo otrzymasz również wskazówki, na co nie warto wydawać pieniędzy oraz na jednym szkoleniu otrzymasz skondensowaną wiedzę dotyczącą obecnych trendów.

Nienachalna Sprzedaż

Twoja inwestycja

Dla każdego kto chce poznać zasady skutecznej, a nienachlanej sprzedaży

Dla właścicieli mikro biznesów w szczególności usług i produktów premium

Dla handlowców

Dla doradców 

600zł

Ilość miejsc ograniczona

Najniższa cena z ostatnich 30 dni 600 zł 

Ważne informacje o szkoleniu

Stawiam na jakość! Dlatego szkolenia będą w formie warsztatowej i poprowadzę je w małych grupach. To oznacza, że będziemy wspólnie omawiać bieżące wyzwania. Dla chętnych na szkoleniu będzie możliwość włączenia kamerek, ale jeżeli nie będziesz czuć się komfortowo, to możesz korzystać tylko z czatu. Będziesz mieć możliwość zadawania mi pytań, a ja odpowiem na każde, które się pojawi. Każdego dnia czeka nas 4 godziny praktycznej wiedzy + sesja Q&A.

Oni nie czekali 🙂 Dziś cieszą się wzrostami, wynikami i spokojem 🙂

Dzień przed szkoleniem otrzymasz link z dostępem do platformy.

Sprawdź folder „spam”.

W razie pytań pisz na czesc@miladubiela.pl

Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 25 lat.

Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży.

Zarządzałam zespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm. 

Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą. 

Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży.  

Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, techniki wpływu i komunikację, obsługa klienta na najwyższym poziomie, to mój konik. 

Doświadczyłam już skutków kryzysu w 2008 roku. Zebrałam solidną dawkę praktyki, jak sobie poradzić ze skutkami gospodarczego paraliżu. 

Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwanie dla klientów z wielu branż, nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze, towarzyszy mi, zawsze etyka.  

Pomogłam już prawie 1000 przedsiębiorcom znaleźć ich drogę do poukładanego, spokojnego i dochodowego biznesu. Stworzyłam dla nich strategię sprzedaży, która pozwoliła im nie martwić się o pieniądze. Dała im również czas dla rodziny i rozwój ich pasji.

Mówią o mnie „przesympatyczny strateg wyjadacz”!

To prawda – w technikach sprzedaży i opracowaniu strategii jestem mistrzem 🙂

Więcej informacji o moim doświadczeniu, znajdziesz na moim profilu na Linkedin. 

Dołącz do mnie! Mila Dubiela

Potrzebujesz pomocy w zakupie? A może masz pytania dotyczące kursu?
Wypełnij poniższy formularz, odpiszę.


    *pola wymagane