fbpx

W ciągu miesiąca Biznes się zmienił. Klienci i ich potrzeby również.

Zastanawiasz się, pewnie jak to jest, że inni jakoś dają radę, że zarabiają mimo trudnej sytuacji?

Dlaczego? Bo potrafią szybko dostosować swój biznes do nowej rzeczywistości.

Nie boją się zmian. Czasem ryzykują. Przebranżawiają się. 

Jedno jest pewne. Firmy, które przetrwają to takie, które są otwarte na potrzeby rynku i klienta. Są elastyczne i szybko definiują swoją działalność.

„Ratuję Dochody” to nowy cykl warsztatów dla każdego, kto dziś potrzebuje wsparcia właśnie w dostosowaniu swojego biznesu do nowej rzeczywistości, do zwiększenia sprzedaży lub całkowitej zmiany procesów i technik sprzedażowych.

To 4 warsztaty online.

Każdy warsztat to inny temat, ale każdy temat nawiązuje do poprzedniego tworząc  wartościową całość podstaw dochodowej strategii sprzedażowej. Twardych podstaw do uratowania, choć części spadających dochodów.

Możesz wybrać jeden warsztat lub zapisać się na wszystkie.

Wskażę Ci konkretne metody na ratowanie Twojego dochodu,  zwiększenie sprzedaży i efektywne działania biznesowe.

Dam Ci potrzebną wiedzę do wdrożenia od zaraz.

Rozwieję Twoje obiekcje.

To nie będzie wykład.

Przygotuj się na aktywne warsztaty! W których angażuję do nauki i pracy, tak abyś zdobył jak najwięcej nowych kompetencji i wdrożył je od razu w swojej firmie.

Zapewniam Cię, że otrzymasz praktykę i doświadczenie jakie zgromadziłam przez ponad 25 lat pracy z biznesowymi klientami.

 

Ćwicz umiejętności. Zdobywaj kompetencje. 

Jak budować markę eksperta w sieci?

Termin: 25 kwietnia godzina 12.00 – 14.00

Czas trwania warsztatu 2 godziny + dodatkowa sesja pytań i odpowiedzi.

Czego się dowiesz?

  1. Co powinieneś zrobić, żeby stać się ekspertem w swojej branży?
  2. Dlaczego klienci kupują od znanych marek czy konkurencji, a nie kupują od Ciebie? Jakie działania musisz wdrożyć, aby to się zmieniło.
  3. Czy marketing sprzedaje, a sprzedaż istnieje bez marketingu? Różnice i podobieństwa, które mają wpływ na dochód w Twojej firmie.
  4. Klątwa wiedzy, czyli co może wpłynąć na brak sprzedaży?
  5. Co musi bezwzględnie zawierać Twój profil/wizytówka w social mediach/strona internetowa, żeby Twoja firma zarabiała?
  6. Checklist’a ze sprawdzonymi inspiracjami, które ułatwią Ci zbudowanie marki eksperta.
  7. Zadania dla chętnych, które zweryfikuję i odpowiem na wątpliwości.  

Moje Biznesowe Case Study.

Sesja Q&A

Jakie zdobędziesz kompetencje/umiejętności?

  • Pokazania siebie jako eksperta z branży.
  • Analizy rynku.
  • Wyciągania wniosków rynkowych i dostosowania ich do swojej branży.
  • Tworzenia odpowiednich treści marketingowych i sprzedażowych.

Dla kogo?

Przedsiębiorcy, osoby prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze, freelancerzy, wolne zawody, handlowcy i managerowie sprzedaży, samozatrudnieni.

10 sposobów na pozyskanie klientów. 

Jak pozyskiwać klienta B2B i B2C – część 1.

Termin 27 kwietnia, godzina 15.00 – 17.00

Czas trwania warsztatu 2 godziny + dodatkowa sesja pytań i odpowiedzi.

Czego się dowiesz?

  1.  Gdzie szukać swojego klienta w świecie i online i offline? Zrobimy badanie rynku i Twojej konkurencji.
  2. Co musisz bezwzględnie wiedzieć na temat profilu swojego idealnego klienta? 
  3. Dlaczego odpowiednia grupa docelowa ma  ogromny wpływ na Twój dochód? Dam Ci narzędzia potrzebne do stworzenia grupy docelowej, która będzie kupowała.
  4. Jak Twoja grupa docelowa wpływa na Twój dochód. 
  5. Czego należy nie robić w działaniach sprzedażowych i co zniechęca klientów do zakupów.
  6. Checklist’a, która ułatwi Ci przygotowanie profilu Twojego klienta.
  7. Zadanie dla chętnych, które zweryfikuję i dostaniesz na nie odpowiedź.  

Moje Biznesowe Case Study.

Sesja Q&A

Jakie zdobędziesz kompetencje/umiejętności?

  • Tworzenia dochodowej grupy docelowej.
  • Planowania działań zwiększających  sprzedaż.

Dla kogo?

Przedsiębiorcy, osoby prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze, freelancerzy, wolne zawody, handlowcy i managerowie sprzedaży, samozatrudnieni.

10 sposobów na pozyskanie klientów. 

Jak pozyskiwać klienta B2B i B2C – część 2.

Termin 27 kwietnia, godzina 18.00 – 20.00

Czas trwania warsztatu 2 godziny + dodatkowa sesja pytań i odpowiedzi.

Czego się dowiesz?

  1.  Jak znaleźć niszę w swojej branży, aby więcej zarabiać?
  2. Jak zbadać potrzeby klienta i umieć dostosować/zmienić swój produkt lub usługę ,aby maksymalizować dochód?
  3. Jak wzbudzić potrzebę zakupową u klienta, czyli techniki wpływu społecznego. Jak je dobrze wykorzystać w sprzedaży. 
  4. Sposoby na podwojenie dochodu, czyli wysoka konwersja, a lejek sprzedażowy.
  5. Język korzyści, czyli co tak naprawdę klient chce usłyszeć/zobaczyć żeby zdecydował się na zakup u Ciebie.
  6. Checklist’a, która ułatwi Ci wycenę Twojej usługi lub produktu.
  7. Zadanie dla chętnych, które zweryfikuję i dostaniesz ode mnie odpowiedź.  

Moje Biznesowe Case Study.

Jakie zdobędziesz kompetencje/umiejętności?

  • Umiejętnego rozpoznawania prawdziwych potrzeb klienta.
  • Weryfikacji rynków zbytu.
  • Wykorzystania etycznych technik wpływu społecznego do zwiększenia swoich dochodów.   

Dla kogo?

Przedsiębiorcy, osoby prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze, freelancerzy, wolne zawody, handlowcy i managerowie sprzedaży, samozatrudnieni.

7 sposobów na efektywną komunikację z klientami – czyli jak mówić i pisać, aby klienci kupowali?

Termin 28 kwietnia, godzina 17.00 – 19.00

Czas trwania warsztatu 2 godziny + dodatkowa sesja pytań i odpowiedzi

Czego się dowiesz?

  1. 5 powodów dlaczego klienci nie reagują na Twoje posty i artykuły? 
  2. 5 sposobów na zwiększenie sprzedaży przez odpowiednią komunikację w social mediach.
  3. Jak Social-Selling zwiększy Twoją sprzedaż?
  4. Storytelling w praktyce, czyli tworzenie przyciągających opowieści.
  5. Jak zachęcać klientów do kolejnych zakupów czyli Cross-Selling i Up-Selling. 
  6. 5 najczęstszych błędów.
  7. Stworzymy przyciągające nagłówki.
  8. Checklist’a, która ułatwi Ci tworzenie treści.
  9. Zadanie dla chętnych, które zweryfikuję i dostaniesz ode mnie odpowiedź.  

Moje Biznesowe Case Study.

Jakie zdobędziesz kompetencje/umiejętności?

  • Otwartej i jasnej komunikacji z klientem.
  • Rozpoznawania problemów, o których klient nie mówi wprost.
  • Umiejętnego zadawania pytań.
  • Tworzenia ciekawych i przyciągających treści w publikacjach, postach i artykułach.

Dla kogo?

Przedsiębiorcy, osoby prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze, freelancerzy, wolne zawody, handlowcy i managerowie sprzedaży, samozatrudnieni.

Jestem praktykiem. Sprzedaję od 25 lat. A od 15 lat uczę i rozwijam efektywną sprzedaż w każdej branży.

Planuję dochodową strategię prowadzenia biznesu każdemu kto tego potrzebuje.

Jestem Strategiem Biznesu, Trenerem, Mentorem i Coachem.

I przeszłam już niejeden kryzys, mały i ten duży w 2008 roku.

Mila Dubiela

Masz pytania – pisz śmiało na czesc@miladubiela.pl

 

Tak inni piszą o moich warsztatach 🙂

Prowadzę swój biznes etycznie. 

Jeżeli z jakiś powodów (np. choroba trenera, inne „siły wyższe”, w tym awaria systemów platformy webinarowej ) warsztat się nie odbędzie, zostaną Ci zaproponowane 2 nowe terminy warsztatu online. Jeżeli oba terminy nie będą Ci pasowały, będziesz mógł w ramach zakupionego biletu wykorzystać 30 minutową konsultację 1 na 1 lub bilet zostanie Ci zwrócony.