fbpx

KURS ON-LINE

Stwórz profil swojego idealnego klienta.

Dlaczego powinieneś mieć zdefiniowany profil idealnego klienta?

Szczegółowa charakterystyka i analiza zachowań persony  jest niezbędna do:

✔ stworzenia od podstaw Twojego produktu usługi – komu będzie dedykowany,

✔ ustalenia ceny (marży) Twojego produktu/usługi,

✔ kanałów sprzedaży – czyli gdzie będziesz sprzedawał?

✔ dochodowego prospectingu,

✔ przygotowania reklamy, 

✔ przygotowania innych działań marketingowych w tym stworzenia lejka sprzedażowego,

✔ przygotowania stylów komunikacji,

✔ przygotowania postów i artykułów,

✔ przygotowania oprawy graficznej,

✔ określenia własnej Marki Eksperta – to jak dana grupa ma Cię postrzegać,

✔ do skutecznej dosprzedaży Twoich produktów/usług,

✔ do rekomendacji – klient obraca się w podobnym towarzystwie,

✔ na nieustanny rozwój Twojej firmy.

Jednym słowem, szczegółowe określenie PERSONY (ustalenie profilu idealnego klienta), MA WPŁYW NA BUDOWANIE CAŁEJ STRATEGII SPRZEDAŻY i wszystkich jej elementów, bez wyjątku.

Bez określenia zachowań Twojego idealnego klienta, nie będziesz prowadził dochodowego biznesu.

Bez analizy grupy docelowej, nie stworzysz całego procesu sprzedaży.

Bez ustalenia profilu idealnego klienta, nie wykorzystasz odpowiednio technik wpływu społecznego.

Obejrzyj krótki wstęp do kursu

KURS ON-LINE

Stwórz profil swojego idealnego klienta

Co otrzymasz w kursie?

ponad 160 minut 

nagrań wideo 

prawie 70 slajdów prezentacji

ponad 30 stron 

dodatkowych materiałów

Czego dowiesz się z kursu?

Wstęp – definicja persony, czyli  jak  dobrze ustalić profil idealnego klienta

Lekcja 1 – Wpływ persony na Twój biznes, czyli jak zwiększyć zyski?

Lekcja 2 – Wpływ persony na marżę i cenę Twojego towaru lub usługi, czyli jak stworzyć dochodowy produkt?

Wpływ persony na Twój proces sprzedaży, czyli jak nie wydawać milionów na reklamy, a pozyskiwać klientów?

Lekcja 3 – Prospecting, czyli jak stworzyć idealną segmentację klienta?

Lekcja 4 – Prospecting, czyli jak minimalizować koszt pozyskania klienta?

Lekcja 5 – Prospecting, czyli jak w krótkim czasie pozyskać klientów?

Lekcja 6 – Prospecting, a Twoja dynamiczna strategia zwiększania sprzedaży

Lekcja 7 – Identyfikacja Twojej grupy docelowej, czyli gdzie i jak szukać klientów?

Lekcja 8 – Mapa persony, czyli co zrobić, żeby klient kupił właśnie od Ciebie?

Dlaczego anty persona zmniejsza szanse na rozwój Twojego biznesu?

Lekcja 9 – Profile klientów, czyli jak zmniejszyć ryzyko finansowe w Twoim biznesie.

Lekcja 10 – Profil klienta indywidualnego (B2C), czyli kim jest? Jak i gdzie go szukać?

Lekcja 11 – Profil klienta biznesowego (B2B), czyli kim jest? Jak i gdzie go szukać?

Lekcja 12 – Profil klienta PREMIUM, czyli kim jest? Jak i gdzie go szukać?

Lekcja 13 – Profil klienta MIX, czyli kim jest? Jak i gdzie go szukać? Sposoby na maksymalizację sprzedaży. 

Lekcja 14 – Cena vs Persona, czyli wyceniamy Twój produkt lub usługę. Lejek sprzedażowy, a konwersja.

Lekcja 15 – Lejek sprzedażowy, a konwersja, czyli jak cena podnosi Twoje słupki sprzedażowe?

Lekcja 16 – Jak zwiększać bazę klientów?

Lekcja 17 – Przydatne narzędzia.

Podsumowanie

Stwórz profil swojego idealnego klienta.

BONUSY DO TEGO SZKOLENIA

Mapa myśli Twojego idealnego klienta, czyli szczegółowa charakterystyka persony, którą musisz posiadać.
18 stron dodatkowego materiału w formacie pdf.
Wartość bonusa 199 zł.

Mapa Twojej grupy docelowej, czyli segmentacja klientów (prospecting).
8 stron wskazówek gdzie znaleźć klientów.
Wartość bonusa 149 zł.

Zakupowa mapa zachowań i myśli Twojego klienta.
8 stron wskazówek, co zrobić, żeby klient kupił od Ciebie.
Wartość bonusa 149 zł.

Kurs Stwórz Profil Swojego Idealnego Klienta

3 BONUSY 

Mapa persony – wypełnij i dowiedz się kto jest twoim idealnym klientem

Mapa segmentacji – dowiedz się gdzie jest Twój idealny klient

Mapa zachowań – dowiedz się co klient musi usłyszeć, aby kupić Twój produkt lub usługę

Kim jestem?

Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 25 lat.

Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży.

Zarządzałam zespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm. 

Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą. 

Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży.  

Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, techniki wpływu i komunikację, obsługa klienta na najwyższym poziomie, to mój konik. 

Doświadczyłam już skutków kryzysu w 2008 roku. Zebrałam solidną dawkę praktyki, jak sobie poradzić ze skutkami gospodarczego paraliżu. 

Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwanie dla klientów z wielu branż, nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze, towarzyszy mi, zawsze etyka. 

Relacje w biznesie – to dla mnie priorytet.

Uwielbiam pracę z drugim człowiekiem.  

Pomogłam już prawie 1000 przedsiębiorcom znaleźć ich drogę do poukładanego, spokojnego i dochodowego biznesu. Stworzyłam dla nich strategię sprzedaży, która pozwoliła im nie martwić się o pieniądze. Dała im również czas dla rodziny i rozwój ich pasji.

Mówią o mnie „przesympatyczny strateg wyjadacz”!

To prawda – w technikach sprzedaży i opracowaniu strategii jestem mistrzem 🙂

Więcej informacji o moim doświadczeniu, znajdziesz na moim profilu na Linkedin. 

Dołącz do mnie!

 

Mila Dubiela

Akredytowany Trener Biznesu, Strateg, Mentor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 czesc@miladubiela.pl

 606 838 269