fbpx

Bądź konkurencyjny

Sprzedawaj więcej!

WYRÓŻNIJ SIĘ! 

BEZ nachalnych i manipulacyjnych sztuczek

BEZ przepalania budżetów

BEZ ciągłej walki o cenę, rabaty i promocje!

ZYSKAJ!

WIĘKSZĄ liczbę nowych klientów

WIĘKSZĄ stabilizację dochodową

WIĘKSZY biznesowy spokój 🙂

 

Po tych warsztatach, pozyskanie klientów, będzie jak bułka z masłem! 

Emilia Dubiela lub Mila – jak kto woli.

Z dużą dawką dystansu do siebie, z jeszcze większym poczuciem humoru,

Akredytowany Trener Biznesu, Strateg, Mentor, dyrektor (ale nie z zawodu, a z zamiłowania ツ)  i doświadczony przedsiębiorca – 25 lat budowania ponadprzeciętnych zespołów sprzedażowych, 17 lat na sali szkoleniowej, przeszkoliłam ponad 20 000 osób, zrealizowałam 250 warsztatów online w ostatnich 18 miesiącach. 

Jak się wyróżnić! 

Metody, które każdy potencjalny klient pokocha, a nie poczuje się osaczony i ucieknie 🙂

Nagranie warsztatów

1 godzina 30 minut samych konkretów:

・ Czym jest konkurencyjności

・ USP – unikalna cecha sprzedaży lub produktu

・ 4 najważniejsze elementy konkurencyjności w zwiększeniu liczby klientów

・ 12 kroków w byciu tam, gdzie jest Twój klient

Jak być konkurencyjnym i nie obniżać cen!

W jakich kanałach online jest Twój potencjalny klient, a w jakich go nie ma i jak go szybko znaleźć, nie tracąc czasu

Na co masz poświęcić czas, a na co nie masz go tracić, działając w social mediach

Dla każdej branży

Skąd to wiem i czemu tak się wymądrzam?ツ  Powiem Ci jak osiągnęłam takie efekty

Cena czyni problem, a nie cuda!

Aktywnie pozyskuję klientów i pokazuję, jak to efektywnie robić, od ponad 25 lat.
Przez ten czas wiele się zmieniło. 
 
Proces pozyskania klientów i droga zakupowa zyskała zupełnie inny wymiar.
Dziś nasi Shopperzy potrzebują zupełnie innej, unikalnej, cechy sprzedaży lub produktu.   
 
Już nikt nie lubi nachalnej sprzedaży. Również odbiorcy nie przepadają za długim procesem zakupowym i ukrytymi tajemnicami, bo nie chcąc mówić wprost o ofertach, owijasz je w jakiś trudny i niezrozumiały język. 
Dowiedz się, jak skutecznie zaplanować i przygotować proces pozyskania klientów w social mediach i zwiększenia ich ilości.
 
Klient nie będzie reagował na setki Twoich maili czy wiadomości, jak nie uderzysz w punkt jego potrzeby lub nie wzbudzisz w nim zainteresowania.
 
Klient nie ma czasu na domyślanie się co oferujesz. 
 
Klient chce wiedzieć konkret, jak mu pomożesz, ile musi za to zapłacić i jak szybko mu się zwróci ta inwestycja, czyli co zyska. 
 
I właśnie o tym mówię na warsztatach.
Cena nie ma być problemem ani dla Twojego klienta, ani dla Ciebie!
 

Dzięki moim sposobom dowiesz się, jak bez stresu, pozyskiwać więcej nowych klientów, co zrobić, żeby klient nie odebrał Cię, jak nachalnego sprzedawcy, a był oczarowany Twoją ofertą. 

I co robić, żeby mieć faktycznych klientów, a nie tylko puste lajki.  

Bądź konkurencyjny

Nagranie warsztatów.

1 godzina 30 minut samych konkretów:

・ Czym jest konkurencyjności i jak się wyróżnić, aby klient nie odchodził do konkurencji, a kupował u Ciebie

・ USP – unikalna cecha sprzedaży lub produktu, która będzie najlepszym przyciągaczem

・ Cena czyni problem, a nie cuda, czyli jak nie obniżać cen i sprzedawać więcej

・ 4 najważniejsze elementy konkurencyjności w zwiększeniu liczby klientów 

・12 kroków w byciu tam, gdzie jest Twój klient i zwiększeniu sprzedaży

149 zł

TYLKO TERAZ

Komu przyda się ta wiedza?

Każdemu, kto dziś poszukuje nowych sposobów na dotarcie do większej ilości klientów.

Dla każdego kto jeszcze nie promuje swojego biznesu w social mediach – bez reklam.

Dla osób, które nie umieją w marketingi ツ

Wszystkim, którzy już sprzedają lub planują sprzedawać, swoje usługi lub produkty, ale nie na allegro 

Młodym, ale i doświadczonym przedsiębiorcom.

Każdemu, kto nie lubi sprzedawać lub nie czuje się dobrze w roli sprzedawcy.

Co inni piszą o moich webinarach? 

Kim jestem?

Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 25 lat.

Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży.

Zarządzałam zespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm. 

Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą. 

Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży.  

Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, techniki wpływu i komunikację, obsługa klienta na najwyższym poziomie, to mój konik.  

Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwanie dla klientów z wielu branż, nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze towarzyszy mi, zawsze etyka.

Sprawdź mnie na LinkedIn ツ

Bądź konkurencyjny

A jeżeli potrzebujesz pomocy to skorzystaj z poniższego formularza.


    *pola wymagane