✔ Jeżeli ciągle masz zbyt mało nowych zleceń, czy zamówień, albo wysyłasz bardzo dużo ofert, ale klienci ostatecznie, nie decydują się na Twoją ofertę lub produkt to koniecznie musisz zobaczyć ten moduł „najczęstsze powody braku wystarczającej ilości klientów” i dowiedzieć się co zrobić, żeby je szybko wyeliminować u siebie.
✔Dowiesz się jak wybrać odpowiednie metody pozyskania klientów w social mediach, które będą skuteczne w Twoim biznesie.
✔ 2 lekcje poświęciłam na płatne reklamy, ale tylko dlatego, że wiem co należy zrobić na swoich profilach społecznościowych, aby ruch organiczny pomógł ruchowi nieorganicznemu. Samo „wrzucenie” reklamy często nie działa, a ja po prawie 2 latach testowania płatnych reklam, wiem jak to zmienić ヅ
✔ Metoda, która w krótkim czasie, zbuduje Twoją wiarygodną markę eksperta to?
Metoda siania:
★ pokaże Ciebie i Twój biznes w sieci i social mediach, po to, aby klienci sami interesowali się Twoją usługą lub produktem,
★ zbuduje zaufanie, bezpieczeństwo i Twój autorytet eksperta,
Ta Metoda jest MUST HAVE w działaniach w on-line i osiągnięciu sukcesu w social mediach.
Dlaczego? Bo klient musi Cię poznać. Bo klient musi zobaczyć Cię przynajmniej kilka razy, żeby Ci zaufał i kupił.
Od razu mówię, że nie musisz być mentalnie gotowy na wystąpienia na webinarach czy live, choć o tym też będzie w tym module. Pokaże Ci sprawdzone sposoby na przyciągające treści postów i publikacji, ale i angażujące wystąpienia publiczne on-line czy skuteczne telefony.
✔ Jak w krótkim czasie zbudować bazę własnej zaangażowanej społeczności, która z największym prawdopodobieństwem, bo aż 80%, będzie gorącą bazą Twoich klientów. Ta metoda to metoda przyciągania.
Podam Ci sposoby całkowicie darmowego, ale „magnetycznego przyciągania” klientów. Omówię kilka wartościowych lead magnetów, na które naprawdę warto poświęcić czas z wykorzystaniem prostych narzędzi do ich stworzenia.
Ta Metoda jest drugą najważniejszą metodą w pozyskaniu klientów w social mediach.
✔ Metoda prospectingu, czyli gdzie podział się Twój klient, jak możesz go szybko znaleźć, a odpowiednim ustawieniem lejka sprzedażowego, osiągać 80% konwersji.
Otrzymasz wskazówki jak zweryfikować, GDZIE jest, Twój klient, tak abyś szybko i skutecznie, mógł do niego dotrzeć ze swoją ofertą.
✔ Co zrobić jak Twoja istniejąca grupa docelowa nie kupuje, jak zweryfikować „dlaczego nie kupuje” i co zrobić, żeby zaczęła kupować? Odpowiedź to metoda dochodowej grupy docelowej.
✔ Chcesz, aby każdy potencjalny klient reagował na Twoje oferty usług lub nowe produkty? Metoda idealnego klienta wskaże Ci jak szczegółowo ustalić profil swojego idealnego klient, po to aby móc odpowiednio przygotować swoją ofertę i komunikować ją językiem korzyści.
✔ Metoda badania potrzeb.
★ czego chce Twój klient i jak mu wytłumaczyć, że to, czego nie chce jest mu teraz potrzebne?ヅ
★ sposoby na znalezienie potrzeb rynkowych, gdzie i jak ich szukać,
★ sposoby na wzbudzenie potrzeb u klienta.
W tym module wskażę Ci 5 najważniejszych potrzeb, jakie warto poruszać w rozmowach z klientami. Na te potrzeby reaguje 99% ludzi ヅ
✔ Jeżeli Twojej oferty nie działają, czyli klienci rezygnują lub masz za mało zapytań, to musisz poznać ten moduł. Metoda skutecznej oferty.
★ 5 powodów, dlaczego klient nie odpowiada na Twoją ofertę?
★ co musi bezwzględnie zawierać dobra oferta,
★ co zrobić, aby każda oferta kończyła się sprzedażą,
★ podam Ci sprawdzone przykłady języka korzyści,
★ i jak odpowiadać na obiekcję klienta.
✔ Metoda konsekwencji i zdartej płyty.
★ czyli jak być konsekwentnym w tym, co robimy,
★ dlaczego brak konsekwencji rozłoży Twój biznes na łopatki.
✔ Zastanawiasz się dlaczego konkurencja sprzedaje, a Ty nie? O tym będzie w module metoda weryfikacji.
✔ Nieograniczony dostęp do kursu przez 12 miesięcy z możliwością bezpłatnego przedłużenia.