✔ Czy Twoje posty sprzedają? To znaczy, czy masz ze swoich postów zapytania ofertowe? Nie? To poznaj najskuteczniejszą technikę pozyskania klientów w social mediach – Social Selling.
★ dlaczego treści postów się nie sprzedają? Jak to zrobić, żeby posty sprzedawały, w ogóle w nich nie sprzedając ヅ bo przecież nikt sprzedaży nie lubi, za to kupować każdy by chciał ヅ Pokażę Ci jak sprytnie ukrywać ofertę sprzedaży,
★ podam Ci przykłady dobrych i złych publikacji, abyś od razu mógł je wdrożyć w swoich kanałach społecznościowych,
★ wskażę Ci chwytliwe tipy na treści, które przyciągną Twoich odbiorców,
★ jak „ukryć” ofertę sprzedaży w treści, czyli jak sprzedawać bez sprzedawania,
★ kiedy i jak często komunikować swoje oferty sprzedażowe.
✔ Technika języka korzyści to:
★ wskazówki, jak go umiejętnie wykorzystać, aby zatrzymać uwagę na Twojej publikacji, po to, aby maksymalnie skrócić drogę zakupową klienta,
★ jak językiem korzyści wykorzystasz swoje mocne strony,
★ jak odpowiadać na zapytania w social mediach, aby Twój komentarz przykuł uwagę i zakończył się zapytaniem klienta.
✔ Technika budowania relacji.
★ jak powinieneś budować dobre relacje w swojej sieci społecznościowej,
★ jak możesz wykorzystać zasoby swojej sieci, do działań sprzedażowych,
★ jak dotrzesz do swojego idealnego klienta,
★ jak zadbasz o potencjalnych klientów, aby nie odeszli, a w którymś momencie kupili,
✔ Techniki w trudnych rozmowach z klientami.
★ przykłady, jak radzić sobie z klientem, który długo decyduje się na zakup,
★ przykłady, jak radzić sobie z klientem, który nie odpisuje na Twoją ofertę,
★ przykłady, jak radzić sobie z klientem, który sam nie wie czego chce,
★ przykłady, asertywności, czyli jak radzić sobie z klientem, który wykorzystuje Twoje słabe punkty,
★ przykłady, jak radzić sobie z klientem, który mówi „za drogo”,
★ przykłady, na skuteczny telefon do klienta,
★ przykłady na skuteczny mail do klienta.
✔ Poznaj magię cold callingu. Sprawdź co zrobić, żeby przestać się go bać.
Wzdrygasz się na myśl o wykonaniu zimnego telefonu? Nie wiesz, od czego zacząć rozmowę? Boisz się negatywnej opinii i zdenerwowania klienta?
To w tym module powiem Ci jak sobie z tym poradzić.
✔ Nieograniczony dostęp do kursu przez 12 miesięcy z możliwością bezpłatnego przedłużenia.