Dowiesz się, na co dziś zareaguje Twój klient, żeby nie uciekł, gdzie pieprz, rośnie.
Jak pisać i mówić, żeby odbiorcy chcieli Cię słuchać.
Co to jest Istota Języka Korzyści i dlaczego tylko 2 na 10 biznesów, wykorzystuje tę prostą metodę i pozyskuje o 50% więcej klientów, niż Ci, którzy tej metody nie wykorzystują.
Poznasz klucz efektywnego badania potrzeb i najskuteczniejsze sposoby na jego przeprowadzenie.
Stworzysz Mapę Marzeń klienta i Mapa Ostrzeżeń, a mapy te będą drogowskazem, który wprost poprowadzi klienta do Twojego biznesu.
✯A teraz wisienka! Techniki wpływu społecznego w ofertach, na które ZAWSZE zareaguje Twój klient.
Razem ♡:
Stworzymy treści przyciągających ofert: mail, druk, ulotka.
Stworzymy treści przyciągających ofert w Social Mediach!
Stworzymy treści przyciągających oferty na stronach www.