fbpx

Stwórz profil swojego idealnego klienta - Oferta limitowana

Chcesz zwiększyć ilość nowych klientów

Poprawić konwersję sprzedaży

Stworzyć nową usługę lub produkt 

Rozwinąć Twój biznes o nowe kontakty

Stworzyć wiarygodną markę eksperta

To stwórz profil SWOJEGO idealnego klienta, który będzie od Ciebie sam z chęcią kupował.

Gdzie podział się Twój klient?
 
Bardzo możliwe, że jest, na wyciągniecie ręki.

Wielce prawdopodobne, że szukasz, go nie tam, gdzie, trzeba.

Dalece istotne dla Twojej obecnej sytuacji, że biegasz w koło wciąż wymyślając nowe strategie, zamiast przystanąć, a może nawet się cofnąć.

Lub dalej będziesz albo

⭑ bardzo zarobiony w poszukiwaniu klienta

albo

⭑ bardzo zarobiony wymyślaniem nowych strategii,

co w konsekwencji zasady pareto i tak niewiele zmieni na dobre.
 
To jak?
Wiesz, co zrobić, aby Twoi potencjalni klienci chcieli chętniej kupować?

Stwórz profil swojego idealnego klienta - Oferta limitowana

Dotrzyj do takich, którzy z chęcią będą sami kupować.

Kurs on-line 

Oferta limitowana z bonusami

Oparty na moim 25-letnim doświadczeniu w pozyskaniu klientów dla 100 branż i ponad 1000 mikro i średnich przedsiębiorców. Oni już wiedzą, do kogo, mają sprzedawać, aby robić to skutecznie. 

CENA REGULARNA 599 zł

Tylko TERAZ przez 30 MINUT możesz otrzymać ten kurs za jedyne 49 zł

Po upływie tego czasu już nigdy nie pojawi Ci się ta oferta

Oferta limitowana dostępna ograniczonym czasie

Moje MOTTO, które uwielbiam ツ to:

„nie jesteś zupą pomidorową, nie każdy będzie Cię lubił i nie każdy będzie od Ciebie kupował”.

Dlatego, abyś osiągał naprawdę rewelacyjne wyniki sprzedażowe, stworzenie profilu klienta i grupy docelowej, to dziś podstawa.

Dowiedz się, jak MAKSYMALNIE skrócić drogę zakupową Twojego klienta, aby decydował się szybciej na zakupy właśnie u Ciebie, a nie u Twojej konkurencji. 

To właśnie ten kurs pokaże Ci, jak określić jego preferencje zakupowe. 

Jak przygotować komunikację, aby reagował na Twoje oferty. 

Jak mówić i pisać, żeby przyciągać, jak największą grupę odbiorców.

Nie odrobienie tej lekcji grozi potężnym zbiciem się z brakiem odpowiedniej konwersji sprzedaży.

Będą trafiać do Ciebie klienci, którzy przyjdą wyłącznie pooglądać, pogadać, pomarudzić, ale nie będą od Ciebie kupować. 

A przecież w biznesie chodzi o to, aby jak największa ilość nowych klientów pozostała u Ciebie.

Dlaczego musisz mieć zdefiniowany profil idealnego klienta?

Szczegółowa charakterystyka i analiza zachowań Twojego klienta to KLUCZ do:

✔ stworzenia od podstaw Twojego produktu/usługi – komu będzie dedykowany,

✔ ustalenia ceny (marży) Twojego produktu/usługi,

✔ przygotowania stylów komunikacji,

✔ przygotowania postów i artykułów,

✔ przygotowania oprawy graficznej,

✔ określenia własnej Marki Eksperta – to jak dana grupa ma Cię postrzegać,

✔ weryfikacji kanałów sprzedaży – czyli gdzie jest Twój klient,

✔ dochodowego prospectingu, czyli takiej strategii pozyskania klienta, która będzie opłacalna, a nie wysoko kosztowa,

✔ przygotowania reklam, jeżeli będziesz chciał wydawać na płatny ruch, 

✔ przygotowania innych działań marketingowych w tym stworzenia lejka sprzedażowego,

✔ do skutecznej dosprzedaży Twoich produktów/usług,

✔ do rekomendacji – klient obraca się w podobnym towarzystwie,

✔ do nieustannego rozwoju Twojej firmy.

Jednym słowem, szczegółowe określenie PERSONY (ustalenie profilu idealnego klienta), MA WPŁYW NA BUDOWANIE CAŁEJ STRATEGII SPRZEDAŻY i wszystkich jej elementów, bez wyjątku.

Obejrzyj krótki wstęp do kursu

Bez określenia zachowań Twojego idealnego klienta, nie będziesz prowadził dochodowego biznesu.

Bez analizy grupy docelowej, nie stworzysz całego procesu sprzedaży.

Bez ustalenia profilu idealnego klienta, nie wykorzystasz odpowiednio technik wpływu społecznego.

Stwórz profil swojego idealnego klienta - Oferta limitowana

Czego dowiesz się z kursu?

ponad 160 minut 

nagrań wideo 

prawie 70 slajdów prezentacji

ponad 30 stron 

dodatkowych materiałów

Wstęp – definicja persony, czyli  jak  dobrze ustalić profil idealnego klienta

Lekcja 1 – Wpływ persony na Twój biznes, czyli jak zwiększyć zyski?

Lekcja 2 – Wpływ persony na marżę i cenę Twojego towaru lub usługi, czyli jak stworzyć dochodowy produkt?

Wpływ persony na Twój proces sprzedaży, czyli jak nie wydawać milionów na reklamy, a pozyskiwać klientów?

Lekcja 3 – Prospecting, czyli jak stworzyć idealną segmentację klienta?

Lekcja 4 – Prospecting, czyli jak minimalizować koszt pozyskania klienta?

Lekcja 5 – Prospecting, czyli jak w krótkim czasie pozyskać klientów?

Lekcja 6 – Prospecting, a Twoja dynamiczna strategia zwiększania sprzedaży

Lekcja 7 – Identyfikacja Twojej grupy docelowej, czyli gdzie i jak szukać klientów?

Lekcja 8 – Mapa persony, czyli co zrobić, żeby klient kupił właśnie od Ciebie?

Dlaczego anty persona zmniejsza szanse na rozwój Twojego biznesu?

Lekcja 9 – Profile klientów, czyli jak zmniejszyć ryzyko finansowe w Twoim biznesie.

Lekcja 10 – Profil klienta indywidualnego (B2C), czyli kim jest? Jak i gdzie go szukać?

Lekcja 11 – Profil klienta biznesowego (B2B), czyli kim jest? Jak i gdzie go szukać?

Lekcja 12 – Profil klienta PREMIUM, czyli kim jest? Jak i gdzie go szukać?

Lekcja 13 – Profil klienta MIX, czyli kim jest? Jak i gdzie go szukać? Sposoby na maksymalizację sprzedaży. 

Lekcja 14 – Cena vs Persona, czyli wyceniamy Twój produkt lub usługę. Lejek sprzedażowy, a konwersja.

Lekcja 15 – Lejek sprzedażowy, a konwersja, czyli jak cena podnosi Twoje słupki sprzedażowe?

Lekcja 16 – Jak zwiększać bazę klientów?

Lekcja 17 – Przydatne narzędzia.

Podsumowanie

Stwórz profil swojego idealnego klienta - Oferta limitowana

Zgarnij ten kurs z bonusami!

CENA REGULARNA 599 zł

Tylko TERAZ przez 30 MINUT możesz otrzymać ten kurs za jedyne 49 zł

Po upływie tego czasu już nigdy nie pojawi Ci się ta oferta

Oferta limitowana dostępna ograniczonym czasie

OTRZYMUJESZ BONUSY WARTE 497zł

Mapa myśli Twojego idealnego klienta, czyli szczegółowa charakterystyka persony, którą musisz posiadać.
18 stron dodatkowego materiału w formacie pdf.
Wartość bonusa 199 zł.

Mapa Twojej grupy docelowej, czyli segmentacja klientów (prospecting).
8 stron wskazówek gdzie znaleźć klientów.
Wartość bonusa 149 zł.

Zakupowa mapa zachowań i myśli Twojego klienta.
8 stron wskazówek, co zrobić, żeby klient kupił od Ciebie.
Wartość bonusa 149 zł.

Natychmiast po zakupie otrzymasz dostęp z hasłem na adres mail.

Sprawdź folder „spam”.

W razie pytań pisz na czesc@miladubiela.pl

Co inni piszą o moich kursach

Kilka słów o mnie

Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 25 lat.

Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży.

Zarządzałam zespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm. 

Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą. 

Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży.  

Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, techniki wpływu i komunikację, obsługa klienta na najwyższym poziomie, to mój konik.  

Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwanie dla klientów z wielu branż, nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze towarzyszy mi, zawsze etyka.

Sprawdź mnie na LinkedIn ツ

Pamiętaj
Tylko 30 minut

A jeżeli potrzebujesz pomocy lub nie otrzymałeś linku do webinaru to skorzystaj z poniższego formularza.


    *pola wymagane