Wstęp – definicja persony, czyli jak dobrze ustalić profil idealnego klienta
Lekcja 1 – Wpływ persony na Twój biznes, czyli jak zwiększyć zyski?
Lekcja 2 – Wpływ persony na marżę i cenę Twojego towaru lub usługi, czyli jak stworzyć dochodowy produkt?
Wpływ persony na Twój proces sprzedaży, czyli jak nie wydawać milionów na reklamy, a pozyskiwać klientów?
Lekcja 3 – Prospecting, czyli jak stworzyć idealną segmentację klienta?
Lekcja 4 – Prospecting, czyli jak minimalizować koszt pozyskania klienta?
Lekcja 5 – Prospecting, czyli jak w krótkim czasie pozyskać klientów?
Lekcja 6 – Prospecting, a Twoja dynamiczna strategia zwiększania sprzedaży
Lekcja 7 – Identyfikacja Twojej grupy docelowej, czyli gdzie i jak szukać klientów?
Lekcja 8 – Mapa persony, czyli co zrobić, żeby klient kupił właśnie od Ciebie?
Dlaczego anty persona zmniejsza szanse na rozwój Twojego biznesu?
Lekcja 9 – Profile klientów, czyli jak zmniejszyć ryzyko finansowe w Twoim biznesie.
Lekcja 10 – Profil klienta indywidualnego (B2C), czyli kim jest? Jak i gdzie go szukać?
Lekcja 11 – Profil klienta biznesowego (B2B), czyli kim jest? Jak i gdzie go szukać?
Lekcja 12 – Profil klienta PREMIUM, czyli kim jest? Jak i gdzie go szukać?
Lekcja 13 – Profil klienta MIX, czyli kim jest? Jak i gdzie go szukać? Sposoby na maksymalizację sprzedaży.
Lekcja 14 – Cena vs Persona, czyli wyceniamy Twój produkt lub usługę. Lejek sprzedażowy, a konwersja.
Lekcja 15 – Lejek sprzedażowy, a konwersja, czyli jak cena podnosi Twoje słupki sprzedażowe?
Lekcja 16 – Jak zwiększać bazę klientów?
Lekcja 17 – Przydatne narzędzia.
Podsumowanie