TOP-owe tematy moich szkoleń i warsztatów
Szkolenia dla kadry zarządzającej
- Lider przyszłości, czyli nowoczesne kompetencje managerskie.
- Zarządzanie i delegowanie w świecie dynamicznych zmian rynkowych.
- Wyznaczanie priorytetów, czyli sposoby na efektywne zarządzanie sobą w czasie.
- Budowanie ponadprzeciętnych zespołów.
- Wyznaczanie celów i ich realizacja.
- Motywacja zespołu, czyli co zrobić, żeby ludziom chciało się chcieć.
- Rozwiązywanie konfliktów zespołowych.
- Granice w informacji zwrotnej.
- Zastosowanie coachingu i mentoringu w rozwoju zawodowym pracownika.
- Zarządzanie rozproszoną grupą handlową.
- Komunikacja w zespole.
- Delegowanie zadań.
- Lider w zespole.
Szkolenia
dla działów handlowych, zakupowych, innych:
- Handlowiec przyszłości, czyli nowoczesne kompetencje sprzedażowe
- Sprzedaż oparta o relacje i wiarygodną markę eksperta
- Nowoczesne techniki sprzedaży
- Negocjacje dla działów handlowych i zakupowych.
- Komunikacja, czyli naucz się mówić, tak aby inni tego słuchali.
- Język korzyści w rozmowach handlowych, biznesowych i sprzedażowych.
- Budowanie personal brandingu w sieci i social mediach: Linkedin i Facebook.
- Social Selling, czyli sprzedawaj bez sprzedawania.
- Trudny klient, trudne rozmowy sprzedażowe.
- Budowanie stałych relacji biznesowych.
- Umiejętne badanie potrzeb klienta.
- Język korzyści w ofertach handlowych.
- Nowoczesne formy pozyskania klienta.
- Prospecting w kanale online, czyli gdzie podział się klient.
- ABC Obsługi klienta (B2B, B2C).
II. Wyznaczam sobie cel! – i co dalej?
- Podsumowanie
- Marzenia te duże i te malutkie
- Błędy poznawcze
- Najpierw PARETO
- Potem SMART
- „Dzień Dobry to Ja” Twój CEL
III. Sprzedawca a doradca – kim jestem a kim chciałbym być?
- Kup Pan węgiel !
- Różnica między wytrawnym sprzedawcą a konsekwentnym doradcą
- Dlaczego warto doradzać ?
- W sprzedaży o konkurencji
- Przykłady z „życia wzięte” a budowanie zaufania
- Przyszedł kupił wyszedł zwrócił – jak znaleźć potrzebę u klienta
IV. Jak umiejętnie badać potrzeby klientów
- Milczenie jest złotem – jak słuchać i słyszeć ?
- Mamo dlaczego niebo jest niebieskie a krowa daje mleko ?
- W jaki sposób zadawać pytania ?
- Zbadaj pytając
- Szukaj rozwiązań
- „Załaduj taczkę”
V. Zburzyć obiekcje klienta. Trudne rozmowy handlowe.
- Nie chcę! nie potrzebuję! już mam!
- Jajo za 80 Euro – tak tanio ??
- Zamień obiekcje na prelekcje czyli jak pozytywnie wykorzystać „problem” klienta w rozmowach handlowych
- Badanie konkurencji
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
Mentoring biznesowy i strategie sprzedaży
- Autorski „Program Mystery Shopper – mocne i słabe strony obsługi klienta” oparty w szczególności na doświadczeniach z branży finansowej i ubezpieczeniowej opracowywany i dostosowany zawsze indywidualnie do strategii sprzedaży dla każdej branży. Program wymaga zaangażowania kadry managerskiej. Dla zapewnienia skuteczności zmiany w biznesie podzielony jest na etapy:
- ekspozycja – zapoznanie z usługą/produktem, badanie konkurencji
- wstępna analiza potrzeb i opracowanie planu działania
- prototypowanie - wdrożenie zmian
- końcowa analiza – feedback z uzyskanych efektów wdrożeniowych.
- Opracowanie strategii sprzedażowej na każdym etapie rozwoju firmy, również dla start-up.
- Ekspercka znajomość branży finansowej - szkolenia produktowe.
- Indywidulane sesje coachingowe – praca rozwojowa „1 na 1” dla pracowników na każdym etapie kariery zawodowej.
Cały proces jest na każdym etapie omawiany i dostosowywany do zmian nie tylko organizacyjnych ale również nieoczekiwanych zmian rynkowych.
Czego możesz być pewien w trakcie i po szkoleniu?
- Przekazania wiedzy eksperckiej z wykorzystaniem „życiowych” case study.
- Warsztatu a nie jedynie nudnej teorii.
- Ćwiczeń i gier indywidualnych oraz zespołowych.
- Testów i ich dogłębnej analizy.
- Empatii.
- Burzy mózgu i dobrej zabawy.
- Kontaktu poszkoleniowego.
Inne tematy szkoleń ? Bardzo proszę!
Do każdej biznesowej potrzeby rozwojowej podchodzę elastycznie i uważam, że zawsze warto rozmawiać. Bądźmy w kontakcie.VI. NIE SŁYSZĘ co mówisz czyli „zimny” lead w telemarketingu.
- Przegląd ofert rynkowych
- Znajdę mocne i słabe strony produktu/usługi
- Wybieram dobry czas na telefon
- Notatnik – podstawowe narzędzie telemarketera
- Sprzedaje a sprzedawanie - przełamanie schematu rozmowy
- Nuda w słuchawce
- Praktyka a rutyna
- Pytania otwarte – pytania zamknięte i parafraza w codziennej mowie sprzedażowej
- Bodźce zewnętrzne – rozproszenie czy skupienie
VII. Motywacja w zespole.
- Dlaczego Jan nie lubi swojej pracy a Janek nie może doczekać się poniedziałku?
- Motywator płacowy
- Motywator pozapłacowy
- „Marchewka i kij” – warto a może nie warto ? - w jaki sposób rozliczać i nagradzać swoją kadrę.
- Jak być mentorem dla swojego zespołu ?
- Empatia
- Problemy rodzinne Jana – angażować się a zaangażowanie?
- Aby poniedziałek był wymarzonym piątkiem dla Twojego pracownika! Tworzę dobrą atmosferę.
- Informacja zwrotna – daj się ocenić swojemu zespołowi.
VIII. Zarządzanie rozproszoną strukturą sprzedażową
- Podstawowe założenia zarządzania rozproszoną strukturą handlową
- Pracownik, Lider czy konkurent ? Jak postrzegamy naszych pracowników
- Delegowanie zadań
- Milowe buty - Czyli cel osiągany małymi krokami
- Rozliczanie a nękanie
- Częste spotkania – motywator czy demotywator?
- Krótkie analizy sprzedaży i efektywności
- Nauka o przyszłości – czyli w jakim miejscu kariery Jan widzi się za 5 lat.
- Jak zasadą ograniczonego zaufania zarządzać relacjami i budować zaangażowanie pracownika
- Coaching korporacyjny a coaching biznesowy
IX. Zaawansowane techniki sprzedaży w B2B
- Gdzie szukać pieczywa w supermarkecie?
- CORE
- „Taczka załadowana” czyli wiem jak wyznaczyć i realizować cel
- Wyzwania i porażki
- Motywacja a samomotywacja
- Skuteczny marketing
- Nowe „trendy” pozyskania klienta
- Segmentacja klienta