Jakie TOP-owe tematy szkoleń oferuję?

Propozycje szkoleń dla zespołów handlowych:

  • Techniki sprzedaży (B2B, B2C).
  • Doradztwo (B2B, B2C).
  • Umiejętne badanie potrzeb klienta.
  • Język korzyści w ofertach handlowych.
  • Nowoczesne formy pozyskania klienta.
  • ABC Obsługi klienta (B2B, B2C).
  • Negocjacje handlowe – poziom podstawowy.
  • Trudny klient, trudne rozmowy sprzedażowe.
  • Zamykanie sprzedaży.
  • Cross Selling.
  • Telemarketing czyli sprzedaż przez telefon – nie tylko dla Call Centre.
  • Komunikacja w pracy handlowca.
  • Praca zespołowa.
  • Wyznaczanie priorytetów.
  • Realizacja celów biznesowych.
  • Rola lidera.

Propozycje szkoleń
dla managerów każdego szczebla:

  • Efektywne zarządzanie zespołem.
  • Zastosowanie coachingu i mentoringu w rozwoju zawodowym pracownika.
  • Zarządzanie rozproszoną grupą handlową.
  • Motywacja zespołu i samo-motywacja kadry zarządzającej.
  • Praca zespołowa ( mocne i słabe strony, zarządzanie konfliktem).
  • Zarządzanie sobą w czasie.
  • Projektowanie zmian – organizacja w zmianie, zarządzanie informacją.
  • Budowanie stałych relacji biznesowych.
  • Wyznaczanie i osiąganie celów sprzedażowych i biznesowych.
  • Komunikacja w zespole.
  • Delegowanie zadań.
  • Lider w zespole.

I. Sprzedaż efektywna czy z efektami motyla?

  • „Wyjadacz” czyli sprzedawca z krwi i kości
  • Sprzedaż od pierwszego wrażenia
  • Sprzedaż offline czy online ? - Podstawowe techniki sprzedaży
  • „Żeby mi się tak chciało tak jak mi się nie chce” czyli pasjans w pracy
  • Wymarzony profil klienta ? - inaczej segmentacja
  • Jakiego koloru jest niebo ? - Znajomość produktu
  • Lubię to co sprzedaję !
  • Umiejętność pozyskania klienta – gdzie ? jak ? kiedy ?
  • Warto być sobą a może lepiej wzorować się na innych ?
  • Zastosowanie psychologicznych gierek - warto czy nie warto ?
  • A może by tak kłamstwem ?
  • Wywieranie wpływu – dobra czy zła praktyka ? - motywowanie do działania zakupowego
  • Badanie konkurencji
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Pytania otwarte – pytania zamknięte i parafraza w codziennej mowie sprzedażowej
  • Informacja zwrotna – poleć mnie z wdzięczności
  • Kto zjadł mój ser ?

I. Sprzedaż efektywna czy z efektami motyla?

  • „Wyjadacz” czyli sprzedawca z krwi i kości
  • Sprzedaż od pierwszego wrażenia
  • Sprzedaż offline czy online ? - Podstawowe techniki sprzedaży
  • „Żeby mi się tak chciało tak jak mi się nie chce” czyli pasjans w pracy
  • Wymarzony profil klienta ? - inaczej segmentacja
  • Jakiego koloru jest niebo ? - Znajomość produktu
  • Lubię to co sprzedaję !
  • Umiejętność pozyskania klienta – gdzie ? jak ? kiedy ?
  • Warto być sobą a może lepiej wzorować się na innych ?
  • Zastosowanie psychologicznych gierek - warto czy nie warto ?
  • A może by tak kłamstwem ?
  • Wywieranie wpływu – dobra czy zła praktyka ? - motywowanie do działania zakupowego
  • Badanie konkurencji
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Pytania otwarte – pytania zamknięte i parafraza w codziennej mowie sprzedażowej
  • Informacja zwrotna – poleć mnie z wdzięczności
  • Kto zjadł mój ser ?

II. Wyznaczam sobie cel! – i co dalej?

  • Podsumowanie
  • Marzenia te duże i te malutkie
  • Błędy poznawcze
  • Najpierw PARETO
  • Potem SMART
  • „Dzień Dobry to Ja” Twój CEL

III. Sprzedawca a doradca – kim jestem a kim chciałbym być?

  • Kup Pan węgiel !
  • Różnica między wytrawnym sprzedawcą a konsekwentnym doradcą
  • Dlaczego warto doradzać ?
  • W sprzedaży o konkurencji
  • Przykłady z „życia wzięte” a budowanie zaufania
  • Przyszedł kupił wyszedł zwrócił – jak znaleźć potrzebę u klienta

IV. Jak umiejętnie badać potrzeby klientów

  • Milczenie jest złotem – jak słuchać i słyszeć ?
  • Mamo dlaczego niebo jest niebieskie a krowa daje mleko ?
  • W jaki sposób zadawać pytania ?
  • Zbadaj pytając
  • Szukaj rozwiązań
  • „Załaduj taczkę”

V. Zburzyć obiekcje klienta. Trudne rozmowy handlowe.

  • Nie chcę! nie potrzebuję! już mam!
  • Jajo za 80 Euro – tak tanio ??
  • Zamień obiekcje na prelekcje czyli jak pozytywnie wykorzystać „problem” klienta w rozmowach handlowych
  • Badanie konkurencji
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna

Mentoring biznesowy i strategie sprzedaży


  • Autorski „Program Mystery Shopper – mocne i słabe strony obsługi klienta” oparty w szczególności na doświadczeniach z branży finansowej i ubezpieczeniowej opracowywany i dostosowany zawsze indywidualnie do strategii sprzedaży dla każdej branży. Program wymaga zaangażowania kadry managerskiej. Dla zapewnienia skuteczności zmiany w biznesie podzielony jest na etapy:
    • ekspozycja – zapoznanie z usługą/produktem, badanie konkurencji
    • wstępna analiza potrzeb i opracowanie planu działania
    • prototypowanie - wdrożenie zmian
    • końcowa analiza – feedback z uzyskanych efektów wdrożeniowych.

    • Cały proces jest na każdym etapie omawiany i dostosowywany do zmian nie tylko organizacyjnych ale również nieoczekiwanych zmian rynkowych.
  • Opracowanie strategii sprzedażowej na każdym etapie rozwoju firmy, również dla start-up.
  • Ekspercka znajomość branży finansowej - szkolenia produktowe.
  • Indywidulane sesje coachingowe – praca rozwojowa „1 na 1” dla pracowników na każdym etapie kariery zawodowej.
 

Czego możesz być pewien w trakcie i po szkoleniu?

  • Przekazania wiedzy eksperckiej z wykorzystaniem „życiowych” case study.
  • Warsztatu a nie jedynie nudnej teorii.
  • Ćwiczeń i gier indywidualnych oraz zespołowych.
  • Testów i ich dogłębnej analizy.
  • Empatii.
  • Burzy mózgu i dobrej zabawy.
  • Kontaktu poszkoleniowego.
 

Inne tematy szkoleń ? Bardzo proszę!

Do każdej biznesowej potrzeby rozwojowej podchodzę elastycznie i uważam, że zawsze warto rozmawiać. Bądźmy w kontakcie.
 

VI. NIE SŁYSZĘ co mówisz czyli „zimny” lead w telemarketingu.

  • Przegląd ofert rynkowych
  • Znajdę mocne i słabe strony produktu/usługi
  • Wybieram dobry czas na telefon
  • Notatnik – podstawowe narzędzie telemarketera
  • Sprzedaje a sprzedawanie - przełamanie schematu rozmowy
  • Nuda w słuchawce
  • Praktyka a rutyna
  • Pytania otwarte – pytania zamknięte i parafraza w codziennej mowie sprzedażowej
  • Bodźce zewnętrzne – rozproszenie czy skupienie

VII. Motywacja w zespole.

  • Dlaczego Jan nie lubi swojej pracy a Janek nie może doczekać się poniedziałku?
  • Motywator płacowy
  • Motywator pozapłacowy
  • „Marchewka i kij” – warto a może nie warto ? - w jaki sposób rozliczać i nagradzać swoją kadrę.
  • Jak być mentorem dla swojego zespołu ?
  • Empatia
  • Problemy rodzinne Jana – angażować się a zaangażowanie?
  • Aby poniedziałek był wymarzonym piątkiem dla Twojego pracownika! Tworzę dobrą atmosferę.
  • Informacja zwrotna – daj się ocenić swojemu zespołowi.

VIII. Zarządzanie rozproszoną strukturą sprzedażową

  • Podstawowe założenia zarządzania rozproszoną strukturą handlową
  • Pracownik, Lider czy konkurent ? Jak postrzegamy naszych pracowników
  • Delegowanie zadań
  • Milowe buty - Czyli cel osiągany małymi krokami
  • Rozliczanie a nękanie
  • Częste spotkania – motywator czy demotywator?
  • Krótkie analizy sprzedaży i efektywności
  • Nauka o przyszłości – czyli w jakim miejscu kariery Jan widzi się za 5 lat.
  • Jak zasadą ograniczonego zaufania zarządzać relacjami i budować zaangażowanie pracownika
  • Coaching korporacyjny a coaching biznesowy

IX. Zaawansowane techniki sprzedaży w B2B

  • Gdzie szukać pieczywa w supermarkecie?
  • CORE
  • „Taczka załadowana” czyli wiem jak wyznaczyć i realizować cel
  • Wyzwania i porażki
  • Motywacja a samomotywacja
  • Skuteczny marketing
  • Nowe „trendy” pozyskania klienta
  • Segmentacja klienta